2010-09-20
 22:21:58

SCHENISPENIS

heiheiii
owiiiowiiiiiii
ja som sagt är ju min blogg meningslös.
Vilket jag själv vet, lite jobbigt när man inte har ett skit att skriva om... min tråkiga vardag alltså!
gör verkligen INGENTING.. observera ingenting
skulle egentligen på arbetsförnedringen (stavning?) hahah
men vaknade vid 1 och då orkade jag inte röra mig ditåt:S
Men imorgon pratade klexi om att hon slutade 12 typ och skulle följa med mig vilket lät awesome!
så det blir nog imorgon.
Vi satt även och pratade om att vi skulle ta tag i våra liv, hon går ju iofs skola nu men jag måste verkligen göra någonting innan jag blir för rastlös
så imorgon arbetsförmedlingen !
kikar nog in någon dag framöver om du/ni har tur men 4 now
See ya
babay



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: