2011-01-11
 19:19:40

I'm not sick but I'm not well, And I'm so hot cause I'm in hell and it's a sin to live so well

Hallådär mina vänner!?
mellanrummet mellan detta och det förra inlägget var itne lika långt som det brukar , grattis till mig YYEEY !
Som alla förstår så har det inte hänt någonting nytt som är speciellt intressant att skriva!
Ska på kompare imorgon och för er som inte vet så är det en typ ''jobbcoatch''
Eftersom jag ska styra prkatik och bli duktig!
Kan inte säga annat än att jag
ångrar mitt val om
skolan!




Gillar att det blev lite coolt med texten :D

Men jaa nu ska jag försöka lösa detta, ska hinna tvätta ikväll och duscha och som plus i kanten så ska jag se någon film om jag orkar och hinner dvs!
Måste även berätta att jag saknar min käraste alexandra! She's the love of my liiife(L)
Hon får jag trägffa imorgon , är lite nervös, tror jag  måste köpa någonting åt henne :$


På återseende!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: