2011-01-12
 22:31:39

Like a punk

tjenispenis!
Idag vaknde jag som sagt av min väckning halv 8 sen satt jag bara och stirra i datorn tills klockan blev cirkus kvart över 11 då jag for på kompare och hade möte 10 min ... sen träffade jag klexi och daniella så vi vandrade runt i cirklar  ett tag , åt på dallas bland annat och fick med mig en ny bh hem :D
gud vad jag hade saknat klexi , iaf efter stan så for vi till kleckan
och käkade igen sen fick jag julklappar av henne , ett par converse skor (gröna) och ett par solbrillor och klexi är mycket noga med att det är Ray ban brillor , Åhh vad glad jag blev :D
sen efter det for vi till kinkan och tog det lilla lugna ch planerade lite saker ;)

ajja Listtråd på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: