2011-01-13
 13:27:06

staaan igen-.-

:)
Idag sk ajg till skitstan igen fast denna gång på soc. och få se min lilla skräputredning
Ska vara där 3 och jag och amma tror jag skulle köka eller fika på stan innan men tror inte hon är vaken och jag ligger fortfarande i sängen så tror vi kommer skita i det men vi ser väl!
Senare ikväll så tror jag att jag ska umgås med klexi dock ska hon göra sin läxa men ändå!
Kan inte sa att jag ska börja ha enbart matte på Balder troligtvis om syon slutar vara osugen på mig efter att jag hade varit lite otrevlig.,,,
sen ska jag kanske ha praktik på alhemskolan .. docm har jag hört och har lite för mig at det är för utvecklingsförstörda men det vet hon att jag inte tycker om så varför skulle hon göra det då?
Ähh vi ser väl vad planen blir
See yaaa
HERRÅin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: