2011-01-12
 09:45:54

We stand for love and we stand for freedom!

Ohh el läsare.. alex micke glad den ...
Idag fick jag en väckning av Klexxaren kl. 07.30 kanske?
Jag piggnade till väldigt snabbt efter att jag fått max 6 timmars sömn om ens det eftersom jag vaknade däremellan!
ska på kompare kl. 11.30  så om jag skrev 13.00 förut så kan jag meddela att det blev ändrat!
Hmm sen ska jag och klexi stana och sola osv.
sen ska jag väl försöka på tag på Pia eller Ella för ingen vill höra av sig till mig pga av att jag har tappat bort lite telefoner hit och dit = nya nummer=S

Just nu lyssnar jag på denna grymma låt :

                                     http://open.spotify.com/track/1DOuYbU5B9WueinIfjsJ5I



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: