2011-02-27
 21:11:22

In case of emergency

Just nu lider mitt huvud, har legat i sängen 2 dagar nu inte för att jag är sjuk eller jo igår av den värsta sjukdomen ,baksmälla.
Men jag vet inte om jag vill eller orkar sova är för rastlös men samtidigt för sliten..hmm detta blir knepigt!
Kan väl vänligt berätta om min action-fredag.. Den innehöll bara bus. Fylla, cops , soc.jouren = gratis taxi hem!  Ta det inte på fel sätt nu, jag var inte skyldig till någonting!
Men någonting att minnas , Helt klart!
Detta inlägget skrevs enbart för att jag kom på att tänka att Daniella ville att jag skulle skriva något inlägg , hon finner det väldigt roande , Good for you


Jaja hoppas du finner detta tråkiga inlägg lika roande som dom andra även om detta var lite mer seriöst ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: