2011-01-04
 23:24:39

Slickepottdaniella

hej vänn, ja du!!!
Just nu hänger jag med sliskdanne och hon smsar med sin babbbbbbbe
medans jag just har kommit ur min argKOOOOMA!
men nu vill ingen vara med mig längre ... Daniella vill hem tror jag .. jag har rockat idag också .. skitskojj
men vi fick huvudvärk.. jag av attjag rockade så jävla hårt och hon av gud vet vad!

ajaj min cheesecake tog slut för någon dag sen såmnu vill jag ha sovKOOOOMA
eftersom jag inte kan styra matKOOOMA för att cheesecaken är slut

kan sammanfatta hur jag har ätit idag
inte med bestick osv.. men med maten
ahhh ni förstår
jag åt iaf:
Först 1 hamburgare med pommes(en barnbox) MEN KLART JAG FICK EN DRICKA MED ,.... köpte en smältost också
sen hade jag pommeskrydda på pommesen.. mycket mums.. gillar den kryddan faktiskt, tog med mig några hem som jag ska slicka på

sen åt jag en cheese för nån timma sen , mums det ocksåp


MItt the sims 3 funkar inte för tillfället så hejdå
sov gott snusmumrikar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: