2010-05-27
 01:00:52

Shulululu lilla lady, läääget?

Tjenixen
Idag har det inte varit så mycket action, var på stan ett tag med Ewe, Johan och Linus och köpte snus
och lösnaglar hihi, sen for jag hem sen fick jag en hunka av mamma, tror det var för att bli av med mig
eftersom hon sa : Du och ange kan ju hyra film och köpa godis eller nå haha
Blev däremot inte så, utan jag vandrade till Johanna där hon Sö och Daniella var och vi såg
Desperata hemmafruar, vid halv 9 for jag på coop och köpte chips smältost och en festis sen tillbaka till Johanna
Sen när klockan blev runt 11 så hookade jag upp Klexibite och Bangelicious sen for vi till ange
och softade där;)
Nu kom jag nyss hem och väntar på de bärbara som min lillebror har så jag kan fixa lite med designen
Måste däremot först klura ut hur man gör hehe!
HERRÅin

Vill även påpeka att jag saknar den här bruttan grymt mycket, när ska vi hooka då?;)


KELLYBELLY PUNG

jag saknar dig med! måste hooka upp! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: