2010-05-29
 16:21:27

Roadtrip

Nu vet vi vad vi vill göra, vi vill styra en roadtrip!
Och vi ska få det att bli av, vi har inte riktigt kommit på vars ännu, bara några förslag
kommer bli awesome, någon nämnde någonting om mcdonalds för mig idag
så det kan vara mitt förslag!
tänk en CBO muuumms, åt dom dagligen som fyllemat i spanien så måste se om
dom är lika bra när man är i sverige och nykter ;)
Men innan det så ska jag och resterande av min vackra family på kriti
vill inte med egentligen.. var inte sugen på det hehe
men Tim och simon skulle bli så ledsna
ska få dom att muta mig hih
jajustja kanske ska berätta att vi ska dit för att tim fyller 13  den 31 maj:P

Han är singel tror jag, någon som vill smaka på lillsnoppen?;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: