2010-06-01
 00:56:30

I sold my soul to the devil

jasi, teatern funkade väl men insåg att jag är inte så mycket för teater direkt.
Efter teatern så for jag sassa björn frida daniella klexi och ange på kyrkholmen för det skulle vara nå skit där, men kostade en 20a att gå in så vi sket i det.
Efter det så for vi till frasses :D jag björn och sassa cyklade 3 st på hennes cykel efter att ha pumpat hennes däck där det inte var någon luft kvar vid macken vid balder typ:P
Jag var egentligen inte hungrig, bara sugen så jag köpte en baconburgare, chilicheese och en mellan cola, mumms, mådde inte bra sen , har börjat äta som en hääst nu igen hihi :D
Efter det så cyklade Johanna lindmark förbi en sväng och pratade lite sen såg sassa sin klasskompis så vi snackade med dom medans dom satt på olles och trodde det var fredag haha
Imorgon ska jag upp tidigt eftersom soc. kommer till oss och vi ska disskutera hur det blir framöver...
Tack till bea och katte som ska försöka iaf(L)

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: