2010-05-29
 02:39:45

From breaking the law to breaking a promise

Hej där
Softar hos alle nu med han och sassa :D
huuur soft som helst, hörde glass nu och jag fick välja mellan svart och voita nu så valde vita!:D
Har även hört hallelujah på gitarr med en grymt bra sångerska,
började gråta, har aldrigblivit så rörd någonsin!
Kommer drömma m det varje natt:D
Idag gjorde jag och sassa 3 sims gubbar, sandra blev lesbisk och jag snodde Beal Luan
sen drog vi, hahaha har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv tror jag
jag och alle låtsades vara utlänningar och pratade om tv bord, att tjejen ska pu7ssa suga pussa tvbord suga pussa tvbord suga HEEEM!! hahahahahah
Ska skratta lite mer åt mig själv nu puss!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: