2010-05-28
 00:57:04

Everytime i look at you i wanna puke

halllå i stugan
Sitter just nu hemma och gör absolut ingenting, eller jaa åt just mackor om någon är intresserad
av att veta, Efter jag skrev förra inlägget så fick ag precis ett sms om att jag skulle börja vandra mot ange
Vi softade där ett tag spelade gitarr och sjöng, eller ja Elliot spelade gitarr hehe!
Känner mig ovanligt trött idag för att vara vid den här tiden men ska upp tidigt imorgon eftersom kb och sö har
Dansuppvisning kl.1.. har även visat klexibite och bange hur vig jag var och dom kom fram till att jag
skulle hålla mig borta från sex och speciellt med tjockisar haha
spännande, jag som gillar lite större pojkar så man kan gosa lite med deras tissar som är 100 gånger större än mina egna.. Ehm jag kanske inte gillar med skulle kanske ;)
Var väl allt jag ahde att dela med mig av idag.
Listtråd/HERRÅin

Berätta nu för mig vem detta kan vara ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: