2010-06-03
 17:02:46

tuvan

hallå igen
Pratade nyss med micke på soc. och det låter som vi har en plan bestämd nästan , Jag har ju gett förslag på en familj och det är hos Sandra Lundmark eftersom jag känenr deras familj och har vänt mig ditåt väldigt ofta=)
Så just nu pratar micke med Katte alltså sandras mamma och sandras mamma tycker att det är lugnt :D
Så nu återstår det bara att se till om det blir av , känns bättre att bo med någon jag vet vem det är ist för att bo långt bort i helvete med okända människor så fick faktiskt beröm av micke eftersom jag kompromissade!
Micke sa även att så många var ''oroliga'' för mig så dom ville att jag ska fara på pissprov, Vilket är okej.
sen Blir det kanske öppenvården och att dom ska följa med mig av någon konstig anledning.
Förstod som inte riktigt om jag bara skulle pissa en gång eller några stycken:P'.
Var väl både bra och dåliga nyheter, eller inte dåliga men onödiga:)
HERRÅin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: