2010-06-08
 00:05:35

Too much gunshot a beat

shulululu lilla ven
kom hem för inte allt för längesen, blev tidigt ikväll!
Idag vaknade jag ganska sent , minns inte riktigt när, men det bestämdes iaf att jag ange klexi och ella skulle styra bil, först gick det trögt men sen pratade mamsen med roger och då fick jag prata med han och josi nog fick vi låna den nog ! :D
Så jag och ella lånade klexibites moppe och körde dit han bor sen då började våran trip!
Först var problemet att få in en skiva i stereon, den ville som inte men vi pressade och tillslut gick det..
Men ljudet var som skräpigt men bara att höjja volymen och vara glad ändå, vi körde bara runtrunt , men vi fick några ytterligare problem med bilen, Allt roger sa var att växelspaken var trög när man skulle växla till 1an och joo det märkte vi , men bilen ville som ändå inte vara med hela tiden utan vi guppade i princip frammåt iband.. det var riktigt illa.. vid rondellen och jaa en massa fina ställen haha!
sen vid kanske 10 eller nå så for vi och lämnade tillbaka den sen körde vi mot atorp där ella hoppade av jag och fortsatte mot angelika där vi bara softade :D
var väl som allt som hände ikväll men ska se någon film nu sen försöka sova så jag får mig till skolan imorogn ochjaa jag ska faktiskt till skolan men det är bara för att prata med syon och fara på det där studiebesöket ;)
hare HERRÅin


gammal bild straight from tuvan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: