2010-06-17
 17:23:54

Skolavslutning

WIIHOOO
har skolavslutning ikväll.. ehm fast jag redan har fått mitt lov i princip men ändå=)
Ska dit och kika litegrann
Sen imorogon ska jag på soc. sen party på kvällen sen på lördag fixa i rummet och söndag med sen måndag så bor jag där
Katte har planerat att köpa en 30moppe till jag och sandra.. men hon snackar om en sån där puchta kota eller
hur det nu stavas.. men jag och sandra vill ha en flakmoppe:D
Så vi tar oss in till stan fram och tillbaka, Tvekar på om sandra ska få köra.. om ni har sett hennes förra moppe
så jaa då vet ni ungefär hur ''duktig'' hon är, Förr när vi var varandra så var det jag som fick ratta kinamoppen ;)
Ajja ska fortsätta mitt party med mig själv och göra klart allting sen hookar jag med folket :D
keep in touch
HERRÅin




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: