2010-06-10
 14:47:35

I'll love you straight to my last breath boy

hmm har ite så mke att säga och speciellt ingenting ni vill läsa heller, men jaa vi partajjade igår och
vi var på kyrkholmne och det sög som jag förstod :D haha
När jag försöker räkna ut vilka jag var med så blir det att jag pratade med Anna på söder,
2 socialsekreterare osv.. kanske helt fel folk men dom dög:D träffade faktiskt annat folk men
inga intressanta haha :Dvaknade hos angelika idag kl 7 eller 8 och då åt vi nudlar sen la vi oss igen sen vaknade
lite senare , sen ringde jennifer mig och då träfafde vi henne :D hon var inge brun typ så jag tyck om hon !!
men härligt att hon och stinsen har kommit hem :D det ska firas imrogon :D
BLev ändå lite info om min kväll/dag ^^
Spennende!
PUSSSSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: