2010-06-23
 02:05:28

Element på toan :O:O

Haha har flyttat över alla mina grejjer nu och nu är jag snart inne på andra natten här
Idag har vi softat med brudarna sen har vi bara hunnit se lite tv och nyss började jag och sandra prata om värmen på toan.. Den är förjävlig.. huuuur kallt som helst man vågar inte sätta sig på toan för man blir nästan rädd för att få köldskador så vi har dragit in ett element där så det blir 40 plus där inne ... nu lär man väl svimma heheh
jasi , imorgon vet jag inte riktigt vad som händer men det blir väl att dra in till stan och softa
med nå folk, möjligvis evelina:D
Hade väl inte så mycket mer att dela med mig av
eller justfan , jag körde bil igår (gräsklipparbil)
den gick ganska fort :$ hehe eller tycker jag iaf
Men nu ska jag tanka några filmer
SLEEEP TIIIGHT
puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: