2010-06-09
 00:27:40

Come eat some chemicals with me

Äta kemikalier med mig?
nemen kom hem för kanske 30 min sen,träffade även Johan och Linus på vägen, dom var påväg ända till torpet för några mentholciggar, bjöd dom på en jävel också sen strax efter det så sitter johanna på multi med några boys, kände knappt igen henne hehe,nu har bara hunnit äta glass och lyssnat på några låtar:)
vi har glidit gul bil idag , nog fick vi se någon slå nog , typ 1 eller 2 st men ändå :D
vi var förbi boviken där vi softade, jag och angelika stod och mesade oss och skrev i sanden medans sandra och sofia plaskade med fötterna i vattnet ;)
Har väl kanske inte så mycket intressant att berätta
men sleep tight
tror jag ska se om jag finner någonting intressant på tv:n
herråin


jag och min kära syster för ett antal år sen=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: